کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کلیات دوره

رشد صنعت ساختمان در کشور ما و نیاز این ساختمان ها به سیستم گرمایش و از طرفی به صرفه بودن استفاده از پکیج ها جهت تولید آب گرم و گرمایش ساختمان ، این تجهیزات را بسیار پر کاربرد و پر استفاده نموده است دوره اموزش نصب و تعمیرات پکیج شوفاژ دیواری ضمن آموزش اصول نصب و راه اندازی این تجهیزات توانایی تعمیرات و عیب یابی از این تجهیزات را به داوطلبان آموزش میدهد .

 

بازار کار و اشتغال

باتوجه به کاربرد فراوان دستگاه های پکیج در منازل مسکونی و ادارات و متعاقبا نیاز این بازار به نیروی متخصص و کاردان ، بدلیل عدم وجود نیروی متخصص کافی در زمینه نصب و راه اندازی و تعمیرات پکیج این صنعت مهم با چالش مواجه شده است. لذا آشنایی با این فن و حرفه میتواند کمک شایانی به رشد کمی و کیفی بخش گرمایش ساختمانها داشته باشد.

 

سرفصل های آموزشی دوره :

–         آشنایی با اصول کلی عملکرد پکیج ها

–         آشنایی با اجزا  قطعات داخلی پکیج

–         آشنایی با شرایط و استاندارد های نصب

–         شیوه و نحوه ی عملی نصب پکیج

–         آشنایی با دستورالعمل های بهره برداری و سرویس

–         آشنایی با خطا ها و ارور ها

–         عیب یابی و رفع عیب

–         آشنایی با شیوه نصب دودکش ها

لازم به ذكر است سرفصل آموزشي دوره ها به گونه اي تدرس مي گردد كه پايان دوره داوطلبان توانايي اجراي عمليات نصب و راه اندازي ، تعميرات و عيب يابي كليه پكيج ها را داشته باشند.

 

اساتید :

باتوجه به اهمیت کیفیت آموزشی، مجموعه آموزشی پکیج کارجو با استفاده از گروه اساتید مجرب و کارآزموده سعی درارتقای کیفی دوره های برگزار شده دارد . اساتيد منتخب براي درس سرفصل ها علاه بر دارا بودن پشتوانه علمي لازم هر يك در زمينه هاي اجرايي و عملي تجربه كافي را دارا مي باشند.

ظرفیت کلاس ها :

باتوجه به اهمیت کیفیت در آموزش ظرفیت کلاس ها محدود می باشد

 

شهریه دوره ها

شهریه دوره آموزش نصب  و تعمیرات پکیج شوفاژ گازی مطابق با تعرفه های مصوب از سوی سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور از داوطلبان دریافت میگردد.

 

گواهینامه

گواهینامه پایان دوره آموزشی با تایید سازمان فنی حرفه ای کشور و وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و با ارزش بین المللی به هنرجویانی که پس از اتمام دوره، آزمون پایانی را با موفقیت طی نمایند اعطا میگردد.

مزاياي گواهينامه پايان دوره :

1 – جهت دریافت پروانه کسب در مشاغل مرتبط الزامی می باشد

2 – جایگزین شدن بعنوان واحد درسی در رشته های کاردانش

3 – قابل ترجمه بودن بعنوان یک مدرک رسمی و بین المللی که دارای امتیاز مورد قبول در کشورهای عضو سازمان جهانی کار می باشد.

4 – جهت کسب وام مشاغل خانگی

 

مدت دوره

دوره آموزش پکیج به مدت فشرده در نوبت های مختلف در شیفت بعد از ظهر و شیفت های دو روز آخر هفته  برگزار میگردد و کلیه مطالب مطرح شده مطابق با استاندارد سازمان فنی حرفه ای کشور می باشد.

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست